Skip to content

真實個案分享:

Vivian S

年齡的增長、工作上的壓力,有時半夜醒來便不能再次入睡。睡眠不足,影響工作表現,更影響情緒!

在3次的頌缽療癒中,我得到深層次的放鬆。在頌缽振動的時候,身體亦產生共鳴,好像和應着缽的呼喚。我發現身體不同部位與缽產生不同程度的共振,共振較弱的地方,正是平日較多病痛之處。在完成療程後,這些本來繃緊着的部位都好像得到撫慰,身體好像輕了。而更重要的是,每次療程後的幾晚,我的睡眠質素大大提升,能夠一覺睡天光﹗

透過這幾次的頌缽療程,令我更了解自己的身體,亦放鬆了緊張的神經。期望之後的頌缽療程令我有更多得着﹗

Natalie C

做完頌缽後,我的身體變的好輕盈,特別是腿腳和身心。

缽音讓我的心安定,身體很自然地隨著音頻共振沉下來,我知道那是很深沉地放鬆。原先壓在心里面一股氣彷彿隨著缽音消散
雖然不知道為什麼,但真的好像有些什麼不好的情緒被沖淡了,我覺得很神奇!讓我可以久違地放鬆身體和內在。謝謝Phoebe 🙏🏻, Phoebe真的是一位非常體貼溫暖的療癒師,很幸運第一次的療癒是由妳來執行😊

Kenneth L

I have been trying this Singing Bowl treatments for almost year and a half already. Phoebe conducts the treatments professionally. As a long term sickness patient, it works so great on me. It helps not just my pain on different parts of my body. And it does help on my mental side as well. I’ll definitely recommend everyone to have a go on the treatment and quite sure everyone would enjoy it so much!

Esther W

膝蓋舊患纏擾10多年,左右膝蓋比較明顯有傷患的比較腫,行路唔舒服會發出lock lock聲,甚至有膝蓋移位的感覺.. 睇過幾個醫生都無法根治..直到Phoebe提議試下頌缽療癒,就抱住一試無妨嘅心態.. 

第一次做,將缽放於患處,敲響頌缽,不癢不痛,feel到有股氣同震動由膝蓋傳到腳板底,有點麻麻同痺痺的感覺.. 只做了15分鐘,當日膝蓋已消腫,小腿反而有點腫.. 行路覺得輕鬆了.. 雖然頌缽的聲音很大聲,但即使同時敲響3個頌缽,那道迴響一點都不覺得煩躁 (反而不想頌缽的聲音停低),頌缽的音頻同震動彷彿有幾股氣從四方八面衝入體內,將體內的負能量排出,令我有深層放鬆,完全忘卻煩惱,身心都得到放鬆同治癒.. 這種感覺即使到美容院聞著香氛,聽著悅耳的音樂,來個全身按摩都不能得到的體驗..

一個星期後再做,有傷患的膝蓋,腫並沒有反發,連小腿的腫都消除.. 之前的醫生都用捽的方法,既要承受無比痛楚又沒有療效.. 無諗過竟然舒舒服服就解決到.. 明顯比之前好了很多,很神奇呢..

期待第三次.. 多謝Phoebe介紹我做頌缽療癒,Phoebe是位細心熱血的療癒師,會想出個最能夠幫到我的方法.. 多謝Phoebe 🤗

B Chan

第一次體驗頌缽療癒。我喜歡頌缽的聲音,尤其是頌缽被敲響後繞頭轉的聲音,有穿透感。頌缽被放在我的身體上,傳來明顯的振動。我的身體隨著振動的頻率放鬆下來。我右腳踝腳跟有舊傷,當頌缽放在患處後,有痠痛出來的感覺,與沒有傷的地方明顯不一樣。我期待下一次的頌缽療癒。

T Siu

原本以為頌缽療癒只是有放鬆身體的功效,豈料竟有意外之喜 !

我一直都有大小面的問題,左邊面咀嚼肌的筋肉崩緊,長期處於腫脹的狀態,兩邊面頰便不對稱了。我試過找專業人士放鬆咀嚼肌,但徒手按鬆崩緊的筋肉,實在太痛了﹗沒想到頌缽發出的頻率竟可放鬆這難以處理的咀嚼肌﹗只是短短數分鐘,咀嚼肌的表面肌肉已回復柔軟﹗﹗我終於不用受皮肉之苦,又可放鬆它了﹗實在是我意想不到的收穫﹗期待之後的治療可改善這個問題,讓我身心靈都變得更美麗﹗

Sam C

本身都係搵開Phoebe問牌占卜,傾開計知道佢有頌缽療癒,就心思思想試吓,因為本身身體同情緒都有好多問題!試咗第一次,第二日起身對耳仔開始V V聲,身體好似唔聽洗咁,入面好似有道氣想湧出嚟,心諗唔通冷親?( 大家都應該知道療癒室有幾凍🤣🤣 ) 即刻WhatsApp問Phoebe ,佢話我係啲負能量釋放緊出黎!之後經過一晚休息,再起身時發覺身體輕鬆咗,壓力感覺少咗好多!一星期之後再做第二次,今次感覺比第一次更強烈,第二日仲好辛苦,成個人都暈陀陀仲有啲呆,但過咗幾日之後,身體竟然比第一次舒服更多,好神奇!多謝Phoebe可以令我有依種咁好嘅體驗,我會比心機,期待下次再療癒😘😘

I Lai

第一次體驗到頌缽療癒既威力。頌缽喺我耳邊 / 身邊既迴響,雖然其實好大聲,但我偏偏覺得心靈好寧靜。深深感受到頌缽既聲頻喺我體內震動,就好似有支按摩槍幫我全身按摩咁。加上香薰既氣味,不知不覺就訓左。療癒後,我感覺好似做左個90分鐘法式香薰按摩咁,呢種隔空不痛不癢既按摩真係好正!大家真係要試下 👍🏼

P Chan

由於長期坐在辦公室,小腿血液循環不好,有靜脈曲張的問題;同時,長時間使用電腦導致肩頸繃緊,更甚是雙手麻痺。雖然有定期做物理治療,但療效一般,只能舒緩兩三天,症狀又回復。

經朋友介紹,認識了頌鉢療癒師Phoebe,本著試驗心態進行了三次頌缽療癒,每次約一至二小時,整體經驗良好,頌鉢發出的聲音沉實,並不吵耳,加上不同大小的頌鉢發出不同聲頻,合起來像一首樂曲。另外,當頌鉢的聲頻在患處振動時,我感覺到最初繃緊的肌肉慢慢放鬆,更不時感覺有股「水流過」,後來經Phoebe解釋聲頻有助體內血液循環,令身體自行修復,現在手痲的情況已全面改善,期待日後更多奇妙的頌鉢體驗!

Karen M

有效。尋日,做完之後第一日,瞓醒覺得真係有瞓過,平時瞓醒都好攰好迷嘅;尋晚瞓,係好似按摩完幾日(無咁痛之後)嘅肌肉鬆弛咗嗰種感覺,好瞓咗,半夜無醒,只係瞓咗5個鐘都精神(當然唔係超級精神,因為成1點幾先瞓),但係無平時咁迷,仍然有效。肌肉同神經係深層次嘅鬆咗。👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

我頭嗰兩日啲攰係慢慢出嚟,但就唔駛按摩咁痛,同埋有一種滲入咗身體裏面深層嘅感覺,唔識形容,唔單只係肌肉感膚淺,然後去到第四日,就好多少少,冇咁多攰釋放出嚟

加上今日假期,我瞓足8個鐘,今日感覺比起以往假期瞓8個鐘更精神

HY Chung

近年頌缽療癒開始流行,知道Phoebe有提供頌缽聲頻療癒,梗係要試下!整個過程都好Relax,令到個人好放鬆,做完嘅感覺好舒服。原本都係想減輕工作帶嚟嘅壓力,但係發現腳嘅舊患亦有明顯改善,實在令我感到驚喜。之前試過中醫、西醫、針灸、中藥、推拿都冇用,但做完療癒之後嘅幾天,發現腳舊患的水腫開始消退,唔舒服嘅感覺亦大大改善,這個療癒對我幫助很大!

Karen T

我的第一次頌缽療癒體驗。

頌缽過程感覺好Relax,除咗一開始自己好奇想觀察多啲,其後便漸漸進入半睡狀態,還害怕趴睡會流口水。哈!慢慢地感覺到音頻由頭到腳,腳部效果尤其明顯;當Phoebe完成左腳時,左腳明顯比右腳輕!

經過這幾個星期的失眠,後半段我已經開始發出輕微的打呼聲了。🤫

Toby C

開始時頌鉢喺耳邊響嗰陣感覺幾好,另外做後腰位置嘅震動都好舒服,到仰睡戴埋眼罩已經不醒人事😂起身我未feel到啲咩,但第日起身嘅時候比較平時更清醒精神,一起就起身無碌嚟碌去先醒到,落地嗰下輕鬆咗

Isis C

第一次做因為未試過所以都係keep住迷迷糊糊,醒下瞓下同埋有時都會諗吓野,未必係最放鬆。但做完真係改善到左肩膊既肌肉傷患,而且瞓醒第二日起身都好精神。

第二次做就真係好放鬆,未做到一半都瞓著左同埋差啲流口水,而且到第二次做感受砵既震動比第一次強好多。因為本身自己係一個好怕痕既人,當做到某啲自身唔太健康既位置就會特別痕,當身體接收到砵既頻率又會唔痕,感覺好微妙!

當日做完返到屋企未夠2個鐘已經感受到腸既蠕動,到第二夜晚竟然流啡,因為本身血氣唔好,所以經期遲來問題都困擾左好多年。但做左2次,經期竟然同經期app同步到,真係好神奇 🥰

Kit L

做完好似按摩完既感覺,輕鬆左,本身個人重,所以感覺幾強烈,另外夜晚訓覺少有地一覺到第二朝,平時好醒瞓的。

A Mok

因朋友的介紹,抱著不防一試的心態。療癒時右腰感覺比有舊患的左腰強烈,過程覺得舒服,完成後感覺精神左,左腰舊患亦輕盈咗!真期待第三次的到來!